Dla uczniów

Oferta zajęć postdiagnostycznych dla uczniów szkół podstawowych i ich rodziców w roku szkolnym 2016/2017 dla uczniów

  1. „Jak się uczyć, żeby się nauczyć – warsztaty dla dyslektyków i nie tylko – dla uczniów klas VI i gimnazjów
  2. Warsztaty graficzne dla uczniów klas IV-VI
  3. Terapia pedagogiczna dla uczniów klas IV-VI
  4. Terapia pedagogiczna w zakresie matematyki dla uczniów klas I-III
  5. „Złota rączka” zajęcia usprawniające rękę i umiejętności graficzne kl. I i kl. II-III
  6. Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne kl. II-III
  7. Zajęcia dla dzieci z nadpobudliwością psychoruchową – kl. I-III
  8. Zajęcia rozwijające wyobraźnię i twórcze myślenie kl. II-III
  9. Zajęcia „Jak uczyć się szybciej i skuteczniej” – dla uczniów kl. V-VI
  10. Zajęcia rozwijające umiejętności społeczne dla uczniów klas IV-VI
  11. Terapia logopedyczna
  12. Przesiewowe badania słuchu

Oferta zajęć postdiagnostycznych dla gimnazjalistów, licealistów i ich rodziców w roku szkolnym 2016/2017 dla uczniów

  1. „Jak uczyć się skuteczniej?” – trening uczenia się i pamięci dla gimnazjalistów i licealistów
  2. „Uczyć jak się uczyć – dla dyslektyków i nie tylko” -warsztaty dla uczniów klas 6-tych i gimnazjalistów
  3. Badanie predyspozycji zawodowych dla licealistów
  4. Grupa Rozwoju Osobistego dla Gimnazjalistów „Poszukiwacze Skarbów: w poszukiwaniu siebie”
  5. Zajęcia warsztatowe prowadzone na terenie szkoły dla gimnazjalistów i licealistów (wg zapotrzebowania szkoły)
    • Integracyjne
    • Antystresowe
    • O wartościach
    • O komunikacji
    • Jak się skuteczniej uczyć?
    • Zawodoznawcze
  6. Terapia logopedyczna
  7. Orientacyjne komputerowe badanie słuchu
  8. Grupa ortograficzna dla młodzieży o mniejszych możliwościach dla gimnazjalistów

Psychologowie działu gimnazjalno-licealnego Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej nr 20, oferują uczniom bemowskich szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych, ich rodzicom oraz nauczycielom wszechstronną pomoc w zakresie:

Diagnozy:

  • indywidualne badania psychologiczne według potrzeb i zgłoszeń rodziców,
  • omawianie z rodzicami wyników badań,
  • porady po badaniach,
  • wystawianie pisemnych opinii na wniosek rodziców
  • kierowanie uczniów na zajęcia postdiagnostyczne,
  • kierowanie uczniów do Zespołu Orzekającego o potrzebie kształcenia specjalnego

Działalności doradczej

  • konsultacje z pedagogiem i psychologiem szkolnym,
  • konsultacje i porady dla nauczycieli,
  • porady bez badań dla rodziców,
  • obserwacje uczniów w środowisku szkolnym – za zgodą rodzica

Działalności postdiagnostycznej na rzecz uczniów:

  • warsztaty adaptacyjno-integracyjne – klasy  pierwsze gimnazjum i liceum
  • warsztaty jak się uczyć skutecznie – klasy pierwsze gimnazjum i liceum
  • warsztaty dotyczące wartości – klasy drugie gimnazjum
  • warsztaty dotyczące komunikacji – klasy drugie gimnazjum
  • badania zawodoznawcze związane z określeniem predyspozycji zawodowych – klasy drugie lub trzecie liceum
  • badania zawodoznawcze związane z wyborem dalszej drogi kształcenia dla klas trzecich gimnazjum
  • warsztaty zawodoznawcze związane z wyborem dalszej drogi kształcenia i zawodu – klasy trzecie gimnazjum
  • zajęcia antystresowe – klasy trzecie liceum i gimnazjum
  • grupa Rozwoju Osobistego dla gimnazjalistów „Poszukiwacze skarbów: w poszukiwaniu siebie”.
  • warsztaty dla gimnazjalistów i licealistów „Jak uczyć się skuteczniej”
  • „Uczyć jak się uczyć- dla dyslektyków i nie tylko” warsztaty dla uczniów dyslektycznych