Plecy

OGŁOSZENIE O ZATRUDNIENIU

Dyrektor Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej nr 20 informuje o rekrutacji na stanowisko:

pracownik recepcji

wymiar czasu pracy: 1 etat

 

Zakres obowiązków:

  • Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów poradni (informowanie klientów o formach pomocy udzielanych przez Poradnię oraz procedurach dotyczących zapisu na badania diagnostyczne.
  • Wysyłka i odbiór korespondencji.
  • Prowadzenie zapisów klientów za pośrednictwem programu Progman.
  • Prowadzenie dokumentacji klientów.
  • Bieżąca archiwizacja dokumentów.
  • ·Dbanie o dobre funkcjonowanie recepcji.

 

 

Informacje o stanowisku:

  • Praca zmianowa w godzinach 8.00-16.00, 12.00- 20.00.

 

Oferujemy:

  • Pełne wprowadzenie stanowiskowe oraz szkolenie z programu do obsługi klienta.
  • Pracę w miłej atmosferze.

 

Wymagania:

  • Dokładność i dobra organizacja.
  • Kultura osobista.
  • Komunikatywność.
  • Samodzielność i zaangażowanie w powierzone obowiązki.
  • Znajomość pakietu MS Office oraz urządzeń biurowych.
  • Obywatelstwo polskie.
  • Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.

 

Osoby zainteresowane ofertą proszone są o przesłanie CV z zamieszczoną klauzulą RODO adres: sekretariat.ppp20@eduwarszawa.pl

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Skip to content