Opinie klientów

Nasze usługi wsparły życie wielu dzieci i rodziców.

Z pomocy poradni czerpiemy od ponad roku. Wspólnie pokonujemy kolejne kroki 🙂 Córka chętnie chodzi na zajęcia, jesteśmy pod opieką logopedki Pani Marty Sz. To człowiek, któremu chce się w pełni zaangażować i zwyczajnie pomóc. Serdecznie polecam zajęcia z Panią Martą, ma holistyczne podejście do dziecka, potrafi też podpowiedzieć pod jakim kątem należy jeszcze przebadać dziecko, gdzie się udać żeby pomóc w rozwoju, na jakie niepokojące elementy należy zwrócić uwagę etc. Dzięki tym wskazówkom córka w ciągu ostatnich 12 miesięcy z dziecka, które mówiło 5 słów stała się małą mądralińską gadułą, miała zrobioną diagnozę psychologiczną, diagnozę SI, ma podcięte wędzidełko podjęzykowe...

Współpracowaliśmy też z Panią psycholożką Adrianą M, która poza diagnozą obserwowała rozwój dziecka w warunkach przedszkolnych i dawała informacje zwrotną na przestrzeni kilku miesięcy. Podpowiedziała też jakie zabawy pozwolą nam rozwiązać poszczególne trudności.

Z objema Paniami jest bardzo dobry kontakt zarówno bezpośredni jak i e-mailowy. Czujemy się zaopiekowani i wspierani.

Na przestrzeni czasu uważam, że jedną z lepszych decyzji dla rozwoju córki było zgłoszenie się do poradni okolo 3 roku życia.

Serdecznie polecam!

Iza M

W poradni syn miał przeprowadzoną diagnozę logopedyczną. Dzięki bardzo profesjonalnemu podejściu Pani Marty, syn wykonał wszystkie zadania bardzo chętnie. Sam kontakt z poradnią dość sprawny.

Aneta Brzeszczak 

Korzystamy z pomocy zespołu WWR poradni PP20 już pełny rok. Napisałam "korzystamy", bo choć na zajęcia chodzi synek, uczestniczy w nich cała rodzina. Jako rodzina staliśmy się częścią poradni - chodzimy na zajęcia grupowe, w spotkania świąteczne i wspólne warsztaty. Moje dzieci zawsze dopytują o kolejne wyjście do poradni.


Od pierwszych miesięcy korzystania z zajęć WWR widzę ogromną pozytywną zmianę w funkcjonowaniu syna. Uważam, że to zasługa jakości tych zajęć: oprócz całego merytorycznego przygotowania, zespół oddaje całe swoje serducho w swoją pracę. Oprócz profesjonalizmu otrzymujemy jeszcze zwykłe ludzkie wsparcie w zakręconych meandrach biurokracji.


Żadne czekoladki, kwiaty i kosmetyki nie oddadzą wdzięczności jaką czuję do zespołu (w składzie: Magdalena Stępień, Agnieszka Śmietańska, Magdalena Wardzińska). Niech ten wpis będzie chociaż taką drobną laurką.

Magdalena Lara

Polecam! Świetni specjaliści, bardzo zaangażowani w swoja pracę.


Oprócz super przeprowadzanych zajęć zawsze potrafią doradzić co jeszcze można zrobić żeby pomóc dziecku.


A dziecko jest bardzo zadowolone z zajęć i zawsze z uśmiechem stawia się w poradni :)

Jakub Bentyn

Chciałam bardzo podziękować za możliwość uczestniczenia syna w zajęciach terapeutycznych słuchowej metodą Warnkego. Polecam, szczególnie dla dzieci z dysleksją. Po kilku miesiącach terapii (pod troskliwym okiem Pani Moniki Gawkowskiej) widzę kolosalne różnice w szybkości czytania, szybkości zapamietywania i skupienia u syna. Oceny również się poprawiły. Wcześniej metody nie znałam i polecam ją bardzo każdemu rodzicowi. Cieszę się że pojawiła się taka oferta(wcześniej mi nie znana) w poradni.

Aleksandra M

Chciałbym serdecznie podziękować logopedzie Pani Agnieszce w tej placówce za jej wyjątkowe zaangażowanie, empatię i profesjonalizm w pracy z moim dzieckiem.

Pani Agnieszka to nie tylko logopeda, ale także cudowna osoba, która potrafi stworzyć atmosferę pełną życzliwości i zrozumienia. Jej podejście do dzieci jest naprawdę wyjątkowe – pełne ciepła, troski i zrozumienia. Zawsze potrafiła dostosować się do indywidualnych potrzeb mojego dziecka, tworząc atmosferę, w której nauka była nie tylko skuteczna, ale również przyjemna.

Jej pasja do pracy z dziećmi jest widoczna w każdym spotkaniu. Pani Agnieszka nie tylko skupia się na aspektach logopedycznych, ale również stara się zrozumieć całościowo sytuację dziecka i dostosować terapię do jego indywidualnych potrzeb. To sprawia, że praca z nią jest nie tylko skuteczna, ale także bardzo satysfakcjonująca dla dziecka i rodzica.

Jestem bardzo wdzięczny Pani Agnieszce za jej poświęcenie, zaangażowanie i zdolność niesienia pomocy.

Będę z pewnością polecać te miejsce rodzicom, którym zależy by ich pociechy mogły się lepiej rozwijać pod okiem profesjonalistów.

Patryk Przybylski

Od września moja córka uczęszcza na zajęcia do p. Moniki Gawkowskiej, prowadzone metodą Warnkego. Chciałam bardzo podziękować za poświęcony czas, za wzięcie córki pod swoje "pedagogiczne skrzydła". Cieszę się z efektów terapii, bo dostrzegam poprawę, jeśli chodzi o uważność w słuchaniu.

Joanna Kiełczewska - Włodarczyk

Syn uczęszcza na zajęcia z logopedii w filii poradni. Trafiliśmy do p. Darii. To cudowna specjalistka, ciepła i zaangażowana w rozwój mojego malca. Chodziliśmy wcześniej na zajęcia w innej placówce i syn wręcz błagał żeby nie iść. Na wizyty do p. Darii wręcz się rwie. Ćwiczenia zadawane do domu są genialnie dobrane. Uczęszczamy na zajęcia od października, a już widzimy ogromne efekty ciężkiej pracy pani logopedki. Z całego serca polecam i jestem pełna podziwu dla ogromu wiedzy, świetnie dobranych, rozwijających zajęć i ćwiczeń jakie p. Daria oferuje mojemu Stasiowi. Chciałam również podziękować za cierpliwość i kreatywność, bo mój Mały jest bardzo aktywnym dzieckiem 🙂 Pozdrawiam.

Eliza Rajda

Polecamy. Trafiłam kilka lat temu z synem do wspaniałego Specjalisty, (Elżbieta Pomykała) z powołania, zawsze zaangażowanego w zajęcia, skoncentrowanego na dziecku, fantastycznym podejściem, wiedzą, doświadczeniem. Zwykłym - niezwykłym czlowiekiem. Każde spotkanie jest terapią i obserwacją. Praca z dzieckiem ale i też z rodzicem. Bazujemy na współpracy, mam wrażenie, że nie tylko mi zależy na dobru mojego dziecka. Dziecko z ochotą idzie na zajęcia. Naprawdę warto.

Spróbowałam w okolicznych prywatnych placówkach logopedycznych, sądząc że pomogą. Super terminy, nastawienie na dużą ilość spotkań ( $$$). Wrażenia po zajęciach mam jednak inne, to zakłady, w których mydlą oczy zapracowanym rodzicom. Oni mają nadzieję ,że jak zapłacą to mają problem z głowy natomiast tracą cenny czas na realną pomoc swojemu dziecku.

D. Kandefer

Placówka publiczna, a jednak dbają o dzieciaki. Specjaliści tam pracujący profesjonalnie ale także z szacunkiem i sympatią podchodzą do dzieci. Wskazują rodzicom ścieżkę pomocy (np. kursy i szkolenia prowadzone na miejscu, kontakt z innymi potrzebnymi specjalistami). Podchodzą indywidualnie do każdego podopiecznego.

Poza zajęciami i pomocą dla dzieci w poradni są prowadzone dodatkowo jedne zajęcia dla rodziców - szczególnie polecam te zajęcia, przydadzą się każdemu rodzicowi (nawet gdy z dzieckiem nie ma żadnych problemów).

Oczywiście wadą jest czas oczekiwania na niektórych specjalistów, ograniczona ilość miejsc na co ciekawsze zajęcia. To akurat jest zupełnie zrozumiałe, w końcu ta poradnia obsługuje całe Bemowo. Natomiast nie ma dużego problemu się dodzwonić.

Gabriela Betlej 

Polecam z całego serducha ! Wiadomo, że niektórzy specjaliści bardziej trafiają do dzieci a inni mniej. My spotkaliśmy fantastycznych ludzi. Po otrzymaniu orzeczenia syn wciąż korzysta z zajęć w poradni.

Agnieszka Wiliwis

Polecam serdecznie! moja opinia opiera się na wielokrotnym kontakcie w wieloma Specjalistami z tej Poradni. Przemiła atmosfera, przemili ludzie, bardzo pomocni, zaangażowani, z ogromną wiedzą. Okazuje się , że nie ma rzeczy niemożliwych (Pani Wicedyrektor Beacie Maciaś dziękuję za sprawę W. !!!) ! Bardzo dziękuję wszystkim osobom za pomoc i wsparcie, które otrzymaliśmy. Pełen profesjonalizm! mając dzieci z potrzebami, człowiek , dzięki takim osobom czuje , że nie jest sam w tym wszystkim.

Ewa Osiecimska

Jedna z najbardziej profesjonalnych poradni w Warszawie, dziękujemy za fachową opiekę nad uczniami, w szczególności psychologom, pedagogom i skrupulatnym Paniom Dyrektor. Kadra bardzo empatyczna i wrażliwa na dobro naszych uczniów

SP 362

Polecam. Świetni specjaliści. Moje dziecko realizowało opinię o WWR i jestem bardzo zadowolona. Dobry kontakt, fachowość i pomoc.

Hanna Miller

Świetna poradnia, pełna empatycznych fachowców

Magdalena Laszkiewicz

Fantastyczne miejsce. Poradnia państwowa, a klasa specjalistów oraz poziom obsługi jak w najlepszych prywatnych placówkach.

Katarzyna Zawidzka

Trafiałam tam tylko na świetnych, empatycznych i skorych do pomocy specjalistów. Dziękuję.

Marta Mydłowiecka

Profesjonalna pomoc, Panie bardzo sympatyczne, polecam.

Monika I

Często zadawane pytania

FAQ

Kto może korzystać z pomocy poradni?

Nasza poradnia świadczy pomoc psychologiczno – pedagogiczną dzieciom i młodzieży, uczęszczającym do szkół i przedszkoli z rejonu Dzielnicy Bemowa, a także dzieciom zamieszkałym w Dzielnicy Bemowo, nieobjętym edukacją przedszkolną. Poradnia udziela także pomocy w wyborze kierunku kształcenia i zawodu, udziela rodzicom i nauczycielom pomocy psychologiczno-pedagogicznej, związanej z wychowywaniem i kształceniem dzieci i młodzieży, a także wspomaga przedszkola, szkoły i placówki z rejonu dzielnicy Bemowo
w zakresie realizacji zadań dydaktycznych, wychowawczych i opiekuńczych.

Czy pomoc w poradni jest bezpłatna?

Wszystkie formy pomocy oferowane przez naszą poradnię są bezpłatne. 

W jaki sposób można zapisać dziecko  na badania diagnostyczne w poradni?

Na badania diagnostyczne do psychologa, logopedy oraz pedagoga/ terapeuty pedagogicznego umówić można się osobiście w recepcji poradni lub telefonicznie. Ze względu na specyfikę procesu diagnostycznego  na wyżej wymienione badania poradnia nie prowadzi zapisów elektronicznych.

W jaki sposób mogę uzyskać opinię z poradni dla mojego dziecka?

W celu wydania opinii psychologiczno – pedagogicznej przez poradnię dziecko musi mieć wykonane niezbędne  badania diagnostyczne.

W przypadku trudności szkolnych najczęściej wykonuje się badanie psychologiczne oraz pedagogiczne. W uzasadnionych przypadka również badanie logopedyczne oraz diagnozę integracji sensorycznej. 

W przypadku trudności społeczno – emocjonalnych wykonuje się badania psychologiczne oraz inne zalecane przez psychologa prowadzącego proces diagnostyczny dziecka.

W uzasadnionych przypadkach psycholog prowadzący proces diagnostyczny może poprosić rodzica o wykonanie dodatkowych badań w placówce medycznej np. badanie okulistyczne, laryngologiczne  lub też zalecić dodatkową konsultację z lekarzem psychiatrą lub neurologiem. 

Po dokonaniu pełnej diagnozy, omówieniu wszystkich wyników badań ze specjalistami – diagnostami rodzic, w celu wydania opinii lub informacji o wynikach badań dziecka, składa pisemny  wniosek o wydanie w/w dokumentu. 

Od dnia złożenia wniosku specjaliści mają 30 dni ( w uzasadnionych przypadkach 60) na przygotowanie i wydanie stosownego dokumentu. 

W jaki sposób mogę uzyskać orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego dla mojego dziecka?

Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego może zostać wydane dla  dzieci/uczniów niepełnosprawnym: niesłyszących, słabosłyszących, niewidomych, słabowidzących, z niepełnosprawnością ruchową, w tym z afazją, z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym lub znacznym, z autyzmem tym z zespołem Aspergera, i z niepełnosprawnościami sprzężonymi oraz dla  uczniów zagrożonym niedostosowaniem społecznym lub niedostosowanych społecznie. 

W celu uzyskania orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego dla swojego dziecka należy:

  • Zgłosić się osobiście  do recepcji poradni i zapisać się  na wizytę do psychologa opiekującego się szkołą/przedszkolem Twojego dziecka .
  • Zapisać dziecko na wszystkie wskazane przez naszego pracownika badania diagnostyczne.
  • Dostarczyć do psychologa prowadzącego proces diagnostyczny niezbędne dokumenty m.in. aktualną opinie ze szkoły /przedszkola o funkcjonowaniu dziecka, aktualne zaświadczenie od lekarza specjalisty potwierdzające rozpoznanie danej niepełnosprawności.  Druk opinii ze szkoły oraz zaświadczenia lekarskiego dostępny jest w recepcji poradni oraz na naszej stronie internetowej w zakładce druki. Podczas pierwszego spotkania konsultacyjnego psycholog poinformuje Cie jakie jeszcze dokumenty należy złożyć celem uzyskania orzeczenia.
  • Po zakończonym procesie diagnostycznym, omówieniu wyników badań ze specjalistami poradni oraz dostarczeniu wszystkich wskazanych przez psychologa dokumentów należy wypełnić wniosek o wydanie orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego dla dziecka i złożyć go u psychologa prowadzącego proces diagnostyczny dziecka. Wniosek podpisany musi zostać przez obydwoje rodziców.  Druk wniosku dostępny jest w recepcji poradni oraz na naszej stronie internetowej w zakładce druki. 
  • Podczas składania wniosku otrzymasz informacje o terminie posiedzenia zespołu orzekającego rozpatrującego złożony wniosek.
  • Rodzic może uczestniczyć w zespole orzekającym powolnym do rozpatrzenia złożonego przez niego wniosku.
Czy poradnia wydaje orzeczenia o potrzebie kształcenia specjalnego dla dzieci  orzeczenia dla dzieci niewidzących i niesłyszących?

Nie. Orzeczenia dla dzieci niewidzących i niesłyszących wydaje specjalistyczna poradnia TOP mieszcząca się na ul. Raszyńskiej 8/10.

Czy poradnia przekazuje wydaną opinię psychologiczno – pedagogiczną lub orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego  dla danego dziecka do szkoły? 

Poradnia nie przekazuje żadnych dokumentów wydanych dla dziecka do placówek edukacyjnych. Wydane przez naszą poradnie opinie, orzeczenie lub inne dokumenty rodzic odbiera osobiście z recepcji poradni potwierdzając ich odbiór własnoręcznym podpisem.  Po odebraniu dokumentu rodzic  może przekazać dany dokument do szkoły swojego dziecka. 

W jaki sposób mogę zapisać dziecko na diagnozę  integracji sensorycznej ? 

W celu zapisania dziecka  na diagnozę integracji sensorycznej konieczne jest wskazanie specjalisty z naszej poradni – psychologa/pedagoga lub logopedy. Po otrzymaniu wskazania do diagnozy należy skontaktować się mailowo z jednym z diagnostów integracji sensorycznej. Kontakt mailowy do specjalistów SI znajduje się w zakładce o nas/zespół.   Prosimy nie wysyłać zgłoszeń do wszystkich diagnostów SI. Każde zgłoszone na badanie dziecko trafia na wspólną listę. Powielanie zgłoszeń wydłuża proces ich weryfikacji.

 W jaki sposób mogę uzyskać opinię o wczesnym wspomaganiu rozwoju dla mojego dziecka?

Aby móc ubiegać się o wydanie opinii o wwrd konieczne jest aktualne zaświadczenie lekarskie stwierdzające niepełnosprawność dziecka.

W celu rozpoczęcia procesu diagnostycznego  należy osobiście lub telefonicznie skontaktować się z recepcją poradni, w celu umówienia  się na spotkanie z psychologiem  opiekującym się przedszkolem Twojego dziecka. Jeśli twoje dziecko nie uczęszcza jeszcze do przedszkola pracownik recepcji umówi Cię do wyznaczonego specjalisty. Podczas pierwszego spotkania psycholog przeanalizuje dostarczone zaświadczenie lekarskie i zgodnie z potrzebami wskaże na jakie badania diagnostyczne w naszej poradni należy zapisać dziecko. 

Po dokonaniu wskazanych badań, omówieniu ich wyników ze specjalistą oraz dostarczeniu wszystkich niezbędnych dokumentów/zaświadczeń należy wypełnić wniosek o wydanie opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju dziecka i złożyć go u psychologa prowadzącego proces diagnostyczny. Podczas składania wniosku otrzymasz informacje o terminie posiedzenia zespołu orzekającego rozpatrującego złożony wniosek.

Rodzic może uczestniczyć w zespole orzekającym powołanym do rozpatrzenia złożonego przez Ciebie  wniosku.

Orzeczenie o potrzebie kształcenia specjalnego wydane zostaje maksymalnie 7 dni od terminu, w którym odbyło się posiedzenie zespołu orzekającego. 

Pracownik naszej recepcji poinformuje Cię telefonicznie o możliwości odebrania orzeczenia. Dokument rodzic odbiera osobiście, potwierdzając jego odbiór własnoręcznym podpisem. Wydajemy jeden egzemplarz orzeczenia. Poradnia nie przesyła rodzicom skanów orzeczeń o potrzebie kształcenia specjalnego. 

Czy wydanie przez poradnię opinii o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się na terapię wwrd w poradni?

Nie. Wydanie opinii o wczesnym wspomaganiu rozwoju dziecka nie jest jednoznaczne z zakwalifikowaniem się do realizacji zajęć/terapii wynikających z w/w opinii  na terenie naszej poradni. 


W celu objęcia dziecka wczesnym wspomaganiem rozwoju w naszej poradni należy wziąć udział rekrutacji, która odbywa się raz w roku, na przełomie kwietnia i maja. W tym celu należy wypełnić  wniosek o realizację opinii WWRD ( druk wniosku dostępny jest w recepcji oraz na naszej stronie internetowej w zakładce druki) i złożyć go  osobiście w recepcji poradni lub do koordynatora Zespołu WWRD p. Magdaleny Stępień (po uprzednim umówieniu się). 


Koordynator kontaktuje się telefonicznie lub mailowo  z rodzicami dzieci zakwalifikowanych do realizacji opinii w danym roku szkolnym. O kolejności przyjęć decyduje data złożenia wniosku. Brak kontaktu ze strony koordynatora oznacza dalsze oczekiwanie w kolejce. 


Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka nie jest objęty rejonizacją. Opinię można realizować bezpłatnie w dowolnej placówce publicznej na terenie całej  Warszawy.

W jaki sposób mogę zapisać dziecko na terapię integracji sensorycznej? 

Zapisy na terapię integracji sensorycznej na dany rok szkolny odbywają się w ostatnim tygodniu sierpnia kończącego się  roku szkolnego. Informacja o rozpoczęciu  zapisów pojawia się na naszej stronie internetowej oraz na Facebooku poradni.  Przed przystąpieniem do zapisów prosimy o zapoznania się z regulaminem i zasadami rekrutacji. 

Czy mogę złożyć wniosek o wydanie opinii lub orzeczenia mailowo w formie skanu?

Nie. Ze względu na dane wrażliwe znajdujące się we wnioskach składanych do poradni nie przyjmujemy wniosków w formie skanów. Wniosek należy złożyć osobiście lub pocztą tradycyjna lub za pomocą e-Doręczeń. 

Masz inne pytania?

Skontaktuj się z nami.

Poznaj naszą placówkę

wybrane zdjęcia prezentujące nasze gabinety i wnętrza